Çanakkale'nin Gelibolu ilçesinde İlçe Müftülüğü tarafından Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Merkez Camii önünde cuma namazının ardından gerçekleştirilen programda, cemaat ve vatandaşlara aşure dağıtıldı. İlçe Müftülüğü tarafından düzenlenen etkinlikte, Muharrem ayının manevi atmosferinin paylaşılması ve birlik beraberlik duygularının pekiştirilmesi amaçlandı.
Dualarla başlayan ikram programına cuma namazını eda eden çok sayıda vatandaş katıldı. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte aşureler kısa sürede dağıtılırken, katılımcılar organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdi.
İlçe Müftüsü İsmail Durna, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve bereket ayı olduğuna dikkat çekerek, bu tür etkinliklerin toplumsal birlikteliğe katkı sunduğunu ifade etti.
Program, aşure ikramının tamamlanmasının ardından sona erdi. İlçe Müftülüğü, Muharrem ayının tüm İslam alemine hayırlar getirmesi temennisinde bulundu.
ÇANAKKALE (UHA) - DOĞAN ZELOVA
SON YAZILAR