Ünye Belediye Başkanı Hüseyin Tavlı, "Aşurenin bereketiyle birlik ve kardeşliğimiz daha da güçlensin" dedi.
Hicri yılın ilk ayı olan Muharrem Ayı'nın 10. günü dolayısıyla Ünye Belediyesi Aşevi'nde hazırlanan aşureler, Cuma Namazı'nın ardından Liseler Mahallesi Kapalı Çarşı ile Cumhuriyet Meydanı olmak üzere iki ayrı noktada vatandaşlara dağıtıldı. Yoğun katılımın olduğu programda vatandaşlar aşure ikramına büyük ilgi gösterdi.
Programa Ünye Belediye Başkanı Hüseyin Tavlı'nın yanı sıra AK Parti Ünye İlçe Başkanı Hasan Fahri Alparslan, AK Parti Kadın Kolları ve Gençlik Kolları teşkilatları, Ünye Müftüsü Ali Fuat Baycan ile çok sayıda vatandaş katıldı.

Programda konuşan Ünye Belediye Başkanı Hüseyin Tavlı, Muharrem Ayı'nın birlik, beraberlik, paylaşma ve dayanışma duygularının en güçlü şekilde hissedildiği müstesna zamanlardan biri olduğunu belirterek, "Aşure; farklılıkların bir araya gelerek oluşturduğu bereketin ve kardeşliğin en güzel sembollerinden biridir. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin, sofralarımızın bereketini artırsın. Bu anlamlı günde hemşehrilerimizle aynı sofranın bereketini paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz." dedi.
AK Parti Ünye İlçe Başkanı Hasan Fahri Alparslan da Muharrem Ayı'nın manevi ikliminin toplumdaki birlik ve beraberliği güçlendirdiğini ifade ederek, programın düzenlenmesinde emeği geçen Ünye Belediyesi personeline teşekkür etti.
Program boyunca vatandaşlarla yakından ilgilenen Başkan Hüseyin Tavlı ve beraberindekiler, aşure kazanlarının başına geçerek vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Paylaşmanın, dayanışmanın ve bereketin simgesi olan aşurenin manevi ikliminde gerçekleştirilen programda toplam 5 bin kişiye aşure ikram edilirken, vatandaşlar düzenlenen organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek Ünye Belediyesine teşekkür etti.
ORDU (UHA) - UHA HABER MERKEZİ
SON YAZILAR